Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

CSN

Av 4 barnsmamma - 2 januari 2009 16:25

gud så trött jag blir....

har väntat på en studieförsäkran men inte fått den så jag ringde csn.

Då sa de att jag bara sökt csn fram till v.50 ??????

Va?

Så jag får lämna in en helt ny ansökan om studiemedel *suck*.

Ja jag hoppa bara pengarna kommer lika kvickt som de skulle gjort annars.


Varför har mitt blivit så och inte de andra i klassen...de andra har fått sina studieförsäkran för längesen.

Varför ska alltid mitt krångla...jag gör alltid fel !

 
 
Ingen bild

Norrländskan

3 januari 2009 10:13

Typiskt att det ska strula, man har ju inte riktigt det i beräkningen när det gäller ekonomin :( Hoppas det fixar sig snabbt iaf.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 11:03

Har sökt och sökt efter den perfekta bloggen... gillar inte riktigt bloggagratis och nu har jag äntligen fått en blogg som liknar den gamla !   Förlåt för mitt krångel...men här finns jag istället:   http://lykke-li.blogspot.com/ ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:15

Helgen som gått har inte varit bra viktmässigt. Igår var jag bara såååååå sugen och tänkte, äsch det är ju lördag. Så jag tog mer tacos än tänkt från början, sen blev det chips och smörpopcorn + center och plopp när vi tittade på Jurassic park- The l...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:11

Taget på Öland på annandagen när vi skulle åka hem.   Läste precis artikeln i gårdagens aftonbladet om Alex schulman och hans bror. Fy vad jag blir ledsen, hur kan man göra sig rolig på andras bekostnad. Bara för att få en av sveriges mest lästa blog...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:03

Det är så underbart när V och S leker utan att bråka. När man hör att de har roligt och skrattar ihop. Det är lycka !!   Mamma, hoppas sängen fungerar igen. Ja den kärvade när barnen lekte i den så den fastnade i den stälningen som bilden visar.    ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 09:57

Vi gick upp kl 09.00 här idag, gud så skönt det är att få sova länge. Jag har haft såna lustiga drömmar inatt... fattar inte varför men det var underbara drömmar som jag hoppas att jag får drömma även nästa natt :-).     Idag ska jag göra min hemuppg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards