Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Lite tufft

Av 4 barnsmamma - 2 januari 2009 15:17

Känns liiite tufft att gå från 150-180 läsare i min förra blogg till 25-30 st läsare i den nya bloggen. Känner mig som en nybörjare...

Men jag hoppas de andra hittar hit också så småningom, eller att de orkar maila mig om nya adressen.

 
 
Ann

Ann

2 januari 2009 15:24

Ja, jag som är nybörjare är ju glad om jag kommer upp i 15 per dag så jag förstår dig.. =)

http://annsann.wordpress.com

 
Annika

Annika

2 januari 2009 16:34

Ja det förstår jag känns lite trist. Jag har tänkt på det med om jag skaffade mig en mer anonym blogg. Det är ju kul med läsare också!

http://nikki73.blogspot.com

 
Ingen bild

Pernilla

2 januari 2009 17:44

Men de kommer säkert att hitta hit också tror jag. Måste väl annars vara skönt att slippa knäppa kommentarer. Kämpa på

 
Hanna

Hanna

2 januari 2009 19:35

Jag har inte fler läsare jag, men å andra sidan är jag lite mer anonym i min blogg än du så det är väl därför antar jag. Hoppas du får upp läsarantalet snart igen.

http://thoughts.bloggagratis.se

 
Ulrica

Ulrica

3 januari 2009 09:15

Läsarna kommer det är jag övertygad om.
Snart har du en stril ström hit också :-)
Kramiz

http://livetivillan.blogspot.com

 
sivan

sivan

3 januari 2009 12:51

Alltid lite jobbigt att börja med ny blogg. Jag har också gjort försök att blogga med "täcknamn" på familjen men vad 17, det är inte kul.
Jag funderar på hur man skulle kunna lösa det? Svårt! Jag älskar att blogga, och har bloggat i 4 år, kan inte sluta. Men jag flyttar runt hela tiden....började på myspaces. Bland annat för att jag inte gillar att mina grannar o kollegor hittar mej :) Lycka till med din blogg, jag gillar att följa ditt liv, din blogg = en av mina favoritbloggar.

http://www.eirenes.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 11:03

Har sökt och sökt efter den perfekta bloggen... gillar inte riktigt bloggagratis och nu har jag äntligen fått en blogg som liknar den gamla !   Förlåt för mitt krångel...men här finns jag istället:   http://lykke-li.blogspot.com/ ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:15

Helgen som gått har inte varit bra viktmässigt. Igår var jag bara såååååå sugen och tänkte, äsch det är ju lördag. Så jag tog mer tacos än tänkt från början, sen blev det chips och smörpopcorn + center och plopp när vi tittade på Jurassic park- The l...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:11

Taget på Öland på annandagen när vi skulle åka hem.   Läste precis artikeln i gårdagens aftonbladet om Alex schulman och hans bror. Fy vad jag blir ledsen, hur kan man göra sig rolig på andras bekostnad. Bara för att få en av sveriges mest lästa blog...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:03

Det är så underbart när V och S leker utan att bråka. När man hör att de har roligt och skrattar ihop. Det är lycka !!   Mamma, hoppas sängen fungerar igen. Ja den kärvade när barnen lekte i den så den fastnade i den stälningen som bilden visar.    ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 09:57

Vi gick upp kl 09.00 här idag, gud så skönt det är att få sova länge. Jag har haft såna lustiga drömmar inatt... fattar inte varför men det var underbara drömmar som jag hoppas att jag får drömma även nästa natt :-).     Idag ska jag göra min hemuppg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards