Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Tillbaka

Av 4 barnsmamma - 1 januari 2009 10:36

Då är jag tillbaka på bloggagratis, pga för stort tryck från vissa anhöriga så valde jag att avsluta min blogg på blogg.se.

Jag vill bara vara ifred och väljer därför en ny blogg som de inte kan läsa.

Jag ska försöka att inte skriva barnens eller mitt hela namn för då kan de väl söka efter det på google.

Går det så ska jag spärra sökfunktionen till min sida.


2009 ska bli ett lyckligare och bättre år på alla sätt.

Gott nytt år på er !

 
 
Anneli

Anneli

1 januari 2009 11:39

Hoppas du får vara ifred på denna blogg, ingen förtjänar att ta en massa skit från elaka människor!

http://tittmyrvagen25.blogg.se

 
Hanna

Hanna

1 januari 2009 11:51

Ändra ditt visningsnamn till något annat i inställningarna så är det ännu svårare att hitta dig.

Hoppas du får vara ifred nu.

http://thoughts.bloggagratis.se

 
Grynisen

Grynisen

1 januari 2009 12:54

Då kör vi vidare här :-) Skriv barnens första bokstav i namnen, eller smeknamn som jag gör...

Kram kram

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

1 januari 2009 17:09

Hoppas verkligen du får vara ifred nu. Finns det inte möjlighet att lösenords skydda bloggen på ngt sätt?

http://www.morota.se

 
Ingen bild

Norrländskan

1 januari 2009 18:41

Hoppas du får vara ifred nu :) Ska försöka vara bättre på att kommentera, men det lär väl skita sig ganska snart.

 
Ulrica

Ulrica

1 januari 2009 19:38

Tack för förtroendet. Jag ska vårda det ömt. Hoppas att du får det lugnt nu och slipper de obehagliga kommentarerna.
Kramiz

http://livetivillan.blogspot.com

 
Smurfan

Smurfan

1 januari 2009 21:22

jag hoppas med att du får vara ifred på denna nya bloggen nu. Jag ska med gå ner i vikt under 2009. Fast jag börjar inte förren i mars då bebis troligen kikat ut ;-)

http://smurfan73.blogg.se/andra

 
Ingen bild

Åsa i Ksd

2 januari 2009 15:08

Hej och God Fortsättning!!

Hoppas du slipper påhoppen här.

 
Ingen bild

Elaine i Älmhult

2 januari 2009 15:56

Verkligen tråkigt att du ska behöva flytta din blogg, men hoppas du får vara ifred nu. För egen del är jag väldigt försiktig med att skriva ut namn och bostadsort i min egen blogg.

Jag tänker också försöka mig på lite viktnedgång, men börjar inte förrän jobbet börjar igen den 7:e januari.

 
M

M

2 januari 2009 21:03

Hej!
Nu har jag hittat hit. Tack för länken hit. Jag hoppas verkligen du får vara ifred här för påhopp och snokande.

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

2 januari 2009 23:27

Tack för att jag fick förtroendet att följa med dig hit! Hoppas du slipper alla tråkiga påhopp här.
Kram

http://whilto.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

4 januari 2009 11:03

Tack för att jag får fortsätta läsa din blogg. intre kunde jag väl tänka mig att det var dina anhöriga som tarvlat sig med dig, trodde stenhårt det var några okända. Kram på dig. Jag har gått med i VV, vi kanske ska ha en utmaning vi två och peppa varandra. Hitta på något riktigt kul pris som vi kan vinna?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 11:03

Har sökt och sökt efter den perfekta bloggen... gillar inte riktigt bloggagratis och nu har jag äntligen fått en blogg som liknar den gamla !   Förlåt för mitt krångel...men här finns jag istället:   http://lykke-li.blogspot.com/ ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:15

Helgen som gått har inte varit bra viktmässigt. Igår var jag bara såååååå sugen och tänkte, äsch det är ju lördag. Så jag tog mer tacos än tänkt från början, sen blev det chips och smörpopcorn + center och plopp när vi tittade på Jurassic park- The l...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:11

Taget på Öland på annandagen när vi skulle åka hem.   Läste precis artikeln i gårdagens aftonbladet om Alex schulman och hans bror. Fy vad jag blir ledsen, hur kan man göra sig rolig på andras bekostnad. Bara för att få en av sveriges mest lästa blog...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:03

Det är så underbart när V och S leker utan att bråka. När man hör att de har roligt och skrattar ihop. Det är lycka !!   Mamma, hoppas sängen fungerar igen. Ja den kärvade när barnen lekte i den så den fastnade i den stälningen som bilden visar.    ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 09:57

Vi gick upp kl 09.00 här idag, gud så skönt det är att få sova länge. Jag har haft såna lustiga drömmar inatt... fattar inte varför men det var underbara drömmar som jag hoppas att jag får drömma även nästa natt :-).     Idag ska jag göra min hemuppg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards