Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Sönderstressad

Av 4 barnsmamma - 2 januari 2009 14:18

Aldrig har vi väl haft så mycket att göra på jobbet som det var idag.

Vi var två vikarier med som jobbat, ingen ordinarie inne.


Jag har flygit och flängt hela dagen, försökte t.o.m vara på två ställen samtidigt ett tag nästan.

Vi satt ner 5 min vid 10 tiden och åt lite, den andra drack kaffe. Chefen var ute med och skulle fika med oss, samtidigt kom sköterskan med sin "hjälpreda" eller praktikant kanske man ska säga :-).

Sen när jag höll på att städa och den andre duschade en  kl 11 så kom arbetsterapeuten *puh*.  Hon ville ha en personal med sig in till en person som hon skulle till.

 Sen vid 12 var det ju middag,då ska maten stå på bordet och alla ska vara hämtade och klara.

Inte nog med det, jag fick stå och bre smörgåsar till soppan med..det tog ju sin lilla stund.

Och den ene av oss åkte ut med mat till dem som bor hemma, jag var kvar och gick ut med mat till dem som inte äter i matsalen + skulle hjälpa dem som äter i matsalen...ja gissa att mina ben fått röra på sig idag alltså. Men det är ju bra att jag fick förbränna lite kalorier iallafall *s*.


Såååååååå skönt att få gå hem nu kl 14...jag njuter av varje sekund av min ledighet nu.


Visst ser V rolig ut när han ligger och spelar :-)...han har alltid en massa olika stilar när han spelar. Ska ta kort på hans andra stilar också och göra ett collage sen tror jag ;-)


 
 
Marie

Marie

2 januari 2009 20:08

Vilken snygg stil har har V när han spelar. Hihi. Hoppas det blir bra här nu på den nya bloggen, jag kommer att följa dig precis som jag gjort tidigare. Ska försöka blir lite bättre på att kommentera ibland också för det är jag jättedålig på.

http://miablogg.malmbergarna.se

 
caroline

caroline

3 januari 2009 02:04

hahaha, underbar stil!! :)

http://mammanmedstortc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 11:03

Har sökt och sökt efter den perfekta bloggen... gillar inte riktigt bloggagratis och nu har jag äntligen fått en blogg som liknar den gamla !   Förlåt för mitt krångel...men här finns jag istället:   http://lykke-li.blogspot.com/ ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:15

Helgen som gått har inte varit bra viktmässigt. Igår var jag bara såååååå sugen och tänkte, äsch det är ju lördag. Så jag tog mer tacos än tänkt från början, sen blev det chips och smörpopcorn + center och plopp när vi tittade på Jurassic park- The l...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:11

Taget på Öland på annandagen när vi skulle åka hem.   Läste precis artikeln i gårdagens aftonbladet om Alex schulman och hans bror. Fy vad jag blir ledsen, hur kan man göra sig rolig på andras bekostnad. Bara för att få en av sveriges mest lästa blog...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 10:03

Det är så underbart när V och S leker utan att bråka. När man hör att de har roligt och skrattar ihop. Det är lycka !!   Mamma, hoppas sängen fungerar igen. Ja den kärvade när barnen lekte i den så den fastnade i den stälningen som bilden visar.    ...

Av 4 barnsmamma - 4 januari 2009 09:57

Vi gick upp kl 09.00 här idag, gud så skönt det är att få sova länge. Jag har haft såna lustiga drömmar inatt... fattar inte varför men det var underbara drömmar som jag hoppas att jag får drömma även nästa natt :-).     Idag ska jag göra min hemuppg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards